יחס ההמרה בודק את אחוז האנשים שביצעו בפועל קנייה / התקשות באתר שלכם לכמות התנועה והכניסות שהבאנו. ככל שהמספר הזה יהיה גבוה יותר הקמפיין שלנו יהיה אפקטיבי וטוב יותר כי אנחנו מקבלים יותר ממכירות וצריכים פחות אנשים כדי לבצע כל המרה .
אז איך משפרים את ההמרות?
הכנתי עבורכם סרטון המדבר על 4 כללים פשוטים שניתן לעשות בקלות כדי לשפר את חווית המשתמש בעמוד הנחיתה שלכם ויעזרו לכם להגדיל משמעותית את כמות המכירות או הלידים.
אשמח לשמוע מה חשבתם על הסירטון וכמובן, אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר איתי
Kommentare