• קטי סול

האם העסק שלך צריך אינסטגרם?

עודכן ב: מאי 20

כולם אומרים לכם שאינסטגרם זה ה-מקום לפרסום העסק אבל אתם עוד לא שם ומתלבטים אם כדאי?

האמת היא שאתם צודקים כי מדובר בהשקעה של זמן ומשאבים בפלטפורמה עם הרבה יתרונות אבל כזאת שלא מתאימה לכל עסק.


הסרטון הבא יעשה לכם קצת סדר לגבי :

1.לאילו עסקים מתאים לפרסם באינסטגרם?

2. מה היתרונות בקידום באינסטגרם

3. איזה תכנים מומלץ לעלות ולמה שווה לשים לב לפני שמתחילים?



אז קודם כל למי מומלץ לפרסם באינסטגרם?

1. עסקים ושירותים שמצטלמים טוב - האינסטגרם ביסודו הוא פלטפורמה המאמינה שתמונה שווה אלף מילים ואין צורך להרחיב. אם אתם עסק ויזואלי כמו סטיילינג, עיצוב פנים, אופנה , אוכל , נופש וכו'... אתם חייבים להתחיל לפרסם באינסטגרם , הקהל שלכם נמצא שם וצמא לתוכן שלכם!


2. חנויות אונליין המוכרות מוצרים ישירות לצרכן - אם יש לכם חנות איקומרס ואתם מוכרים מוצרים ישירות ללקוח הסופי המקום להציג לול את המוצרים שלכם בקלות , בזול ותפוצה רחבה הוא אינסטגרם. אתם יכולים להגיע לחשיפה רחבה לפי תחומיי עניין רלוונטים בעזרת שימוש נכון בהאשטגים ואסטרטגיית פרסום נכונה.

למי זה לא מתאים?

אם אתם נותני שירות בתחומים מסורתיים יותר כמו ראיית חשבון , ערכית דין , שירותים הנדסיים וכו' כנראה שהקהל שלכם לא באינסטגרם , יתרה מכך יהיה לכם מאד קשה ליצור תכנים מספיק מושכים ויזואלית ולתחרות על תשומת הלב של הקהל האינסטגרמי.


היתרונות של אינסטגרם:

1. חשיפה לקהל חדש - מי שנמצא באינססטגרם לא בהכרח נמצא גם בפייסבוק וזה דרך מצויינת להגיע לקהל חדש.

2. יש באינסטגרם אפשרות לקבל חשיפה מאד רחבה על ידי שימוש נכון בהאשטגים כך שאנשים מגיעים אליכם לפי תחומי עניין שהם מראש מתעניינים בהם . בנוסף , ישנם אינספור מובילי דיעה בנישות שונות שכבר יצרו קהל איכותי ורלוונטי לעצמם של עשרות אלפים ואף יותר . בעזרת שיתופי פעולה חכמים תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם לאנשים שהם בדיוק קהל היעד שלכם על ידי מוביל דיעה שיקדם את המוצר או השירות שלכם.

עכשיו חשבו כמה משהו כזה היה עולה לכם באמצעים מסורתיים יותר כמו פרסומת ברדיו או טלויזיה...

3. הקהל האינסטגרמי הוא ברובו מכוון אינטרנט וקניות אונליין. הרבה יותר קל להמיר אותם לקונים כשהם נדלקים על משהו כך שסיכויי ההמרה ממי שמגיע לאתר שלכם מהפלטפורמה הזאת הם טובים יותר.


דגשים לעבודה באינסטגרם:

1. התוכן חייב להיות מושך ויזואלית !

2. תזכרו לפני כל פרסום שהאשטגים נכונים יכולים להגדיל לכם את החשיפה בצורה משמעותית - עשו מחקר מקדים והשתמשו בהאשטגס הנכונים לקידום העסק שלכם.

3.שמרו על טקסטים קצרים - התוכן האמיתי הוא בתמונות .


אז שיהיה בהצלחה ואם אתם זקוקים להדרכה ממוקדת או מחפשים מומחה שינהל לכם את העמוד אתם מוזמנים ליצור קשר .


קטי

© 2020  by Sol media