נוסחה חדשה של שיווק תוכן מביאה תוצאות בהשגת לקוחות B2B
top of page
Sol Media final.png
  • תמונת הסופר/תקטי סול

נוסחה חדשה של שיווק תוכן מביאה תוצאות בהשגת לקוחות B2B

עודכן: 11 ביוני 2020


שיווק B2B

האם החברה שלכם משרתת לקוחות עסקיים? אם התשובה לשאלה זו חיובית, אתם בטח כבר יודעים כמה קשה להשיג לקוחות חדשים ולהגיע אל מקבלי ההחלטות כדי לגייס אותם כלקוחות.

העניין הופך להיות אפילו קשה כפליים עתה, בעידן שאחרי הקורונה .

שירות חדש של סול מדיה מציג פתרון ייחודי :שיווק תוכן למקבלי החלטות – CMDM (Content Marketing for Decision Makers)


אם אתם מנהלי שיווק או בעלים של חברה המתמקדת בשירותי B2B, אתם בוודאי מכירים את התופעה הזו: חברות רבות העוסקות במתן שירות ללקוחות עסקיים נתקלות בתסכול גובר והולך בכל הקשור בבניית שיטה מסודרת לגיוס לקוחות חדשים.

השיטות המסורתיות להשגת לקוחות עסקיים כמו כנסים כלליות מדיי ולא תמיד פותחת לנו את הדלת למקומות הנכונים בנוסף, בעידן שאחרי הקורונה כמעט ולא מתקיימים כנסים מקצועיים ונשאר רק השיווק הדיגיטלי.

עם זאת, הניסיון להשיג לקוחות בדרך הפרסום באינטרנט נתקל בקשיים לא מעטים בהגעה אל מקבלי ההחלטות הרלוונטיים. בעוד שאנחנו יכולים להשתמש בכלים כמו פרסום בגוגל ופייסבוק עבור חברות המוכרות B2C , הכלים האלה מאבדים משמעותית מהאפקטיביות שלהם בכל מה שקשור בעולם הB2B.


כך שאותן החברות מתקשות לייצר שיטה סדורה המכניסה להם באופן קבועה זרם של לקוחות חדשים. לאחר עבודה עם לקוחות שונים בעולמות הדיגיטל , גילינו שהדרך הטובה ביותר ליצור זרם קבוע ומתמיד של לידים רלוונטים היא בעזרת משפכי שיווקים חכמים מבוססי תוכן.


CMDM - Content Marketing for Decision Makers

אנחנו בסול מדיה פיתחנו שיטה ייחודית של שיווק תוכן שמגיעה אל מקבלי ההחלטות באתרים שבהם הם אוהבים לגלוש ולצרוך תוכן מקצועי וכלכלי.

בעצם, אנחנו " תופרים " משפך ייחודי לכל לקוח בהתאם לקהל היעד שלו.

לאחר מיפוי ראשוני של מקבלי ההחלטות הרלוונטים לתהליך המכירה אנחנו בונים משפך חכם המבוסס על תוכן איכותי ובעל ערך עבור אותם מקבלי החלטות, כך שכבר בעת קריאת החומר הם לומדים משהו חדש, ותוך כדי קריאה הם מבינים כי לכם יש פתרונות ייחודיים המותאמים עבורם.


איך זה עובד?

בעזרת DB מפולח וכלי שיווק מתקדמים אנחנו מצליחים לייצר חשיפה גבוהה באתרים הרלוונטים ולעניין את קהל היעד הממוקד עם תכנים מותאמים אישית . לאחר שהגולשים קוראים את הכתבה הראשונה הם מתחילים את הצעד הראשון במשפך אשר בעזרת תכנים מותאמים אישית "מבשל" את הגולש ומביא אותו להיכרות עמוקה עם החברה , המוצרים שלה והשירות כך שבשלב האחרון בו אנחנו מציעים לקורא שבינתיים הפך לעוקב שלנו הצעה מיוחדת או ליצור קשר הוא כבר מוכן לרכישה מאיתנו ומכיר היטב את היתרונות שחברה שלנו מציעה.


אם אתם מעוניינים לייצר שיטה מסודרת ליצירת לידים רלוונטים נשמח לבדוק התאמה ולייעץ לכם איך לעשות זאת:


קטי

052-3508556


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page